6 dinti frumosi

Standard

se facura si trecura deja 6 luni. Bilantul e ca de fat-frumos: 71cm, 8 kg, 6 dinti!
ma omoara dintisorii astia iesiti devreme – desi si ikika a fost dintoasa de mica si eram oarecum pregatita.
L-au chinuit ceva – asa ca ne-am pregatit din timp sa trecem mai usor peste restul ce stau sa sparga gingia si asteptam orajelul – gelul minune (comandat pe amazon :D).
Azi am avut si serbarea de sfarsit de an – ikika a terminat clasa I. Tocmai citeste prima ei carte – pe care si-a ales-o singura la bookfest, culmea despre cai (auf deutsch, desigur). „Desigur” asta si „habar n-am” sunt de altfel si ultimele ticuri verbale in ilincheza.
Altfel, nu stiu ce se intampla cu mine, dar parca mi s-a mai dezvoltat un simt: ma uit cu sete la copiii mei si ii redescopar in fiecare zi: pe bebedinu cu mirarile si zambetele lui, cu strigatele de victorie cand prinde o jucarie, nu ma mai satur de fetisoara lui foarte serioasa cand e pus la san, e si putin incruntat, parca mi-ar spune sa il las in pace cu glumele mele, el are treaba. Abia cand e aproape satul imi zambeste inapoi, chiar daca din somn deja.
A inceput sa descopere si gustul legumelor si al fructelor si mor de dragul lui cum se repede in lingurita, chiar daca risca sa incerce ceva nou, care il increteste initial – pana ii da de cap si casca iar gura ca un pui.
ikika trece si ea prin experiente noi: prima poveste citita de ea singura cap-coada, primul examen cu emotii cat casa, care o facusera palida si ii dadeau asa o neliniste de s-a ascuns sub codita: si-a adus tot parul peste fata si si-a asteptat pe urma mai linistita randul.
Si in toata nebunia asta sau tocmai din cauza ei – eu ma simt stapana lumii: acum, in momentul asta, ca si in clipa ce tocmai a trecut si fix ca in secunda care sta sa inceapa eu imi traiesc miezul vietii mele.
ceea ce, ca de obicei, va dorim si dumneavoastra! :))

Lasă un răspuns

